Tasku keskuses on ligi 50 ostu- ja teeninduskohta, kus tegutseb igapäevaselt palju huvitavaid, särasilmseid ja toredaid inimesi. Hea Teeninduse kuu ja Tasku Märka & Hinda kampaania raames tutvustame sulle lähemalt käputäit Tasku keskuse töötajaid. Uurisime neilt nende põnevate kliendikogemuste kohta, rääkisime veidi teeninduskultuurist ning saime nendega lähemalt tuttavaks.

Kolmas Tasku inimene, kelle sinuni toome on Liis Meier. Liis on Tasku 2. korrusel asuva D-päike päevitussalongi vanem-administraator. Märtsis täitub tal D-päikeses juba esimene aasta. Rääkisime Liisiga erinevatest päevitustoodetest ning D-päikese pakutavatest teenustest. Sellest, kuidas solaariumimasinad on viimase 10 aasta jooksul muutunud ning mida inimesed täna kiirpäevituse asemel eelistavad.

Kirjelda üht meeldejäävat kliendikogemust, mis pani sind oma töö üle uhkust tundma.

Lihtsam oleks vastata vastupidi, kuna iga päev ja iga rahulolev klient tekitab tunde, et olen õiges kohas ja teen õiget asja. Aga võib-olla üks kliendikogemus oli, kui olin alles üpris vähe aega tööl olnud. Klient käis päevitamas, oli väga rahul ja rõõmus kui salongist väljus. Mõne aja pärast tuli ta tagasi, arvasin, et midagi ununes kabiini, kuid ta tõi suure hortensia ja šokolaadi, kuna oli minu teenindusega ülirahul. No see ausalt võttis õnnepisara silma.

Oi, see on tõesti armas. Kus sa ise viimati väga head teenindust kogesid?

Tasku keskuses ei ole veel õnnestunud saada halba teenindust. Väljaspool Taskut sain viimati väga suure üllatuse hea teeninduse näol kangapoest. Seal on iga kord pigem passiivne teenindus olnud, kuid viimati oli ikka väga „wow!“ hea ja soe teenindus. Teenindaja oli abivalmis, sõbralik ja kõik ainult positiivsed sõnad.

Mis on midagi, mida D-päike päevitussalong pakub, mida kliendid ja potentsiaalsed kliendid võib-olla ei tea?

Esimest korda päevitama tulles jagame kliendile palju informatsiooni päevitusseanssidest ja hea jume saavutamisest. Soovitame solaariumi jaoks sobivaid näo-ja kehakreeme ning kehahooldustooteid. Ka reisile minekuks leiab meilt sobilikud SPF-tooted. Meil on Tasku keskuse D-päikese salongis üks kabiin, kus on näiteks võimalik saada erilist D-vitamiini ja kollageeni päevitust. Alati tutvustame hea meelega ka kõiki käimasolevaid kampaaniaid.

Meil on Tasku keskuse D-päikese salongis üks kabiin, kus on võimalik saada D-vitamiini ja kollageeni päevitust.

Mina olen palju kuulnud seda, et solaariumipäevitus on tervisele kahjulik. Mis on sinu mõtted sel teemal? Mida sa ütleksid kliendile, kes ei julge solaariumisse tulla?

Kõik meie solaariumimasinad on EU nõuetega. Lambid, mida kasutatakse, on võrreldes 10 aasta taguste lampidega väga palju arenenud. Kui vanasti kasutati palju kiirpäevituse kabiine, siis täna eelistab klient kindlasti d päevitust, kuna päevitus on palju nahasõbralikum. (Toim. D päike on ainulaadne ja ülimalt kaasaegne tipptehnoloogial tuginev päevitamise kontseptsioon, mis pakub tervislikku, turvalist, kaunist ja kauakestvat Vahemere päikeselist jumet. Lisaks ilusale ja tervislikule päevitusjumele, saab siit ka organismile vajaliku koguse D-vitamiini. Allikas: dpaike.ee.) Mitmed kliendid on rääkinud, et nende nahaarst on lausa soovitanud ilupäevitust (d päike kollageeni lampidega).

Milline on sinu lemmik päevitustoode ning kust seda saab?

Solaariumis päevitamiseks on minu vaieldamatud lemmikud SuperNova kehakreem, mis on esimene külmade toonidega pruunistaja ja Valor intensiivistaja. Näole mõeldud solaariumikreemidest on lemmikud Diamond Lust, mis on pruunistajatega ja sobib ideaalselt SuperNova kehakreemiga, ja PeptidePro, mis on intensiivistaja ja sobib ka probleemsele nahale. Sobib hästi kokku ka Valor kehakreemiga. Loomulikult on meie Tasku D-päike salongis need täiesti olemas.

Kui tulen salongi esimest korda, siis kas on midagi, mida peaksin enne tulekut teadma või tegema? Kas pean midagi erilist kaasa võtma?

Kindlasti saab iga uus klient korralikult informeeritud kõigist kreemidest, pakettidest ja erinevatest päevituskabiinidest. Selgitame koos välja sobiva solaariumikreemi, päevitusseansi ja sobiliku paketi. Tutvustame kliendile põhjalikult ka päevitusmasinat ning vastame kõigile kliendi küsimustele. Kaasa võtta hea tuju!

Mis teeb sind õnnelikuks?

Absoluutselt kõiges, mis mind ümbritseb, leian alati midagi positiivset. Rahulolev ja naeratav klient teeb mind kindlasti õnnelikuks. Ma olen selline, kes käib ringi suu naerul, sest õnn on meis endis – kuidas me kõike näeme ja kuidas ise enda jaoks elame.

Mis aitab sul pärast kiiret tööpäeva lõõgastuda?

Kui mul leidub vahest vaba aega, siis tegelen enda lemmikhobiga – õmblemise ja riiete disainiga. Soovin sellele kindlasti suuremat rõhku panna ning sellega veel laiemalt tegeleda. Lisaks teen tellimuse peale küpsetisi ja torte. Sügisest-kevadeni olen baaridaam. Hunt kriimsilm ja tema 10 ametit. Iga erinev amet lõõgastab omamoodi. Kindlasti veedan võimalikult palju aega ka looduses, sest mulle meeldib olla liikuv.

Kes või mis sind inspireerib?

Jälgin mitmeid Eesti disainereid, nende saavutusi ja seda, kuidas nad on oma nime tuntuks teinud. Mõned minu lemmikud on näiteks Aldo Järvsoo (@aldojarvsoo), Kirill Safonov (@kirill_safonov_moemaja) ja Gerli A. Chantelle couture (@gerliachantelle).

Õnn on meis endis – kuidas me kõike näeme ja kuidas ise enda jaoks elame.

Mis on kõige parem soovitus või nõuanne, mille oled kunagi saanud?

Hinnake ja väärtustage teisi enda ümber. Positiivne suhtumine teeb maailma palju-palju ilusamaks, nii enda kui teiste jaoks. Leidke rõõmu pisiasjadest! Ja kõik hea, mida teed teistele, tuleb sulle endale tagasi.

Ja intervjuu lõpetuseks minu tavapärane küsimus – palun ütle, miks peaksid inimesed tulema Taskusse D-päike päevitussalongi?

Meie salongist saab professionaalset nõustamist hea jume saavutamiseks ja loomulikult saab palju positiivsust, päikest ja energiat.

***

Tasku Märka & Hinda kampaania raames on sul võimalus anda meie teenindusele tagasisidet ning võita auhinnapakett kahele hotellis Lydia, Tasku raha või Tasku riidest kott. Rohkem infot kampaania kohta leiad: tasku.ee/teenindus.

Intervjuu viis läbi Tasku keskuse turundusjuht Monika Muru. Kaunid fotod loo juurde tegi Leenugraaf.