Tasku keskuses on ligi 50 ostu- ja teeninduskohta, kus tegutseb igapäevaselt palju huvitavaid, särasilmseid ja toredaid inimesi. Hea Teeninduse kuu ja Tasku Märka & Hinda kampaania raames tutvustame sulle lähemalt käputäit Tasku keskuse töötajaid. Uurisime neilt nende põnevate kliendikogemuste kohta, rääkisime veidi teeninduskultuurist ning saime nendega lähemalt tuttavaks.

Kaheksas Tasku inimene, kelle sinuni toome on Andris Lõiv. Andris on Tasku 2. korrusel asuva Da Vinci restorani vahetuse vanem. Tasku Da Vincis täitub tal peagi esimene tööaasta. Rääkisime Andrisega Da Vinci eripakkumistest ja muidugi tema lemmikutest menüüs. Suure filmisõbrana jagas ta meiega ka enda lemmikuid.

Andris, palun jaga meiega mõnd meeldejäävat kliendikogemust, mis pani sind oma töö üle uhkust tundma.

Päevas käib meie juurest läbi sadu inimesi ning kõigi näod ei jää alati meelde. Siiski on mõni külaline eriliselt meeldejääv ja pakub positiivse kogemuse. Näiteks käis meil söömas üks vanem meesterahvas koos kaaslasega. Mäletasin, et eelmisel korral proovis ta meie tomatisuppi, ja soovitasin tal sel korral proovida hoopis lõhesuppi, kuna eelmine soovitus oli talle väga meeldinud. Kui ta seda kuulis, lõid ta silmad särama – see oli hetk, mis jättis mulle hea tunde ja kinnitas, kui oluline on personaalne suhtumine.

Usun, et ta võis end sel korral väga erilisena tunda. Mis on sinu arvates kõige keerulisem osa klientidega töötamise juures?

Klientidega töötamise kõige keerulisem osa on pidev ümberhäälestumine, sest iga inimene on erinev – nii tema kannatlikkus kui ka empaatiavõime. See tähendab, et iga olukord nõuab erinevat lähenemist ja paindlikkust.

Tähistame märtsis Hea Teeninduse kuud. Kuidas defineerid sina suurepärast klienditeenindust? 

Suurepärane teenindus tähendab seda, et teenindaja on “nähtamatu” kuni hetkeni, mil teda tõesti vaja on. Keegi ei soovi, et talle iga viie minuti tagant meelde tuletatakse, et teenindaja on olemas, kuid samas ei tohiks ka jääda liiga kaugeks. Piisavalt tähelepanelik, kuid mitte pealetükkiv – just nii vähe kui võimalik ja nii palju kui vajalik.

Kui saaksid anda ühe nõuande teenindussektoris just alustavale inimesele, siis mis see oleks?

Naljakal kombel ütleksin, et parim nõuanne uuele teenindajale on: ole valmis kõigeks! Iga päev on erinev ning mitte ükski päev ei kordu täpselt samasugusena. Naeratus ja positiivne suhtumine aitavad alati ning võivad muuta kellegi päeva palju paremaks.

Oleme nüüd rääkinud heast teenindusest, aga milline on sinu arvates üks hea klient? 

Hea klient näeb suurt pilti, mitte ainult oma lauda ja vajadusi. Ta mõistab, kui on kiire aeg, ning suhtub kannatlikult, kui seda palutakse. Kõik teevad vigu, aga mõistev suhtumine on nagu päikesekiir pilvede vahel.

Räägime nüüd ka toidust! Mis on sinu lemmikud Da Vinci menüüst? 

Minu lemmiktoit on kindlasti pasta seente ja toorsuitsupeekoniga kreemjas trühvlikastmes – see on uskumatult hea maitsekombinatsioon ning trühvliarmastajale kindla peale minek! Joogina soovitaksin meie mojito-mündi limonaadi – magus, värskendav ja ideaalne valik.

Mõistev suhtumine on nagu päikesekiir pilvede vahel.

Mis on midagi, mida Da Vinci pakub, mida kliendid ja potentsiaalsed kliendid võib-olla ei tea?

  • Da Vinci’s pakume iga päev kell 10–12 kohvijookidele eripakkumist – kohv, cappuccino ja caffe latte vaid 1 euro!
  • Lisaks sellele on meie Tasku restoranis kohaliku pagar-kondiitrimeistri valmistatud värsked magusad küpsetised. Küpsetised, koogid ja tordid on saadaval e-poes ning piiratud valikuga ka Woltis (Da Vinci Cakes & Pastries). Eraldi tellimine on võimalik, ettetellimise aeg on tavaliselt 24 tundi.
  • Meil on olemas ka hubane lastenurk, kus pisemad külalised saavad toimetada.
  • Restoranis on meil ka eraldi poenurk, kust on võimalik osta meie tooteid. Sealhulgas kvaliteetset Illy kohvi ja Dammanni teed, mida saab nautida ka kodus.
  • Sellest kevadest saab Tasku Da Vinci restoranis igal pühapäeval nautida vahvleid, nii soolaseid kui magusaid, tulge proovige!

Mis on need tegevused, hobid või huvid, mis aitavad sul pärast kiiret tööpäeva lõõgastuda?

Stressi maandamiseks aitab kõige paremini värskes õhus viibimine või trennis käimine – need hoiavad stressi tasemeid kontrolli all ja toetavad ka tervist. Samuti on sõbrad minu elus väga olulised, mistõttu veedan nendega palju aega.

Da Vinci’s pakume iga päev kell 10–12 kohvijookidele eripakkumist – kohv, cappuccino ja caffe latte vaid 1 euro!

Kui saaksid töötada ükskõik millises teises Tasku ostu- või teeninduskohas, siis kus ja miks just seal?

Kui peaksin valima teise ameti, siis ilmselt Gardestis. See tundub mõnus ja rahulik töö, kus saab inimesi aidata neile sobivate taimede või lillede leidmisel. Muidugi võivad tähtpäevad tuua kaasa tõelise tormi ja tuuled, aga see käib igas valdkonnas nende päevade juurde.

Mis on kõige parem soovitus või nõuanne, mille oled kunagi saanud?

Vastus on alati ei, kuni sa küsid. Ehk kui sa ei proovi, ei saa sa kunagi teada, mis oleks võinud juhtuda.

Küsin nende intervjuude käigus alati ka soovitusi, seega Andris, palun soovita lugejale midagi head.

Olen alati olnud suur filmisõber, nii et siin on mõned soovitused.

Filmid: “Good Will Hunting”, “The Prestige” ja “Three Billboards Outside Ebbing, Missouri”.
Raamat: “Dark Matter” – põnev ja kaasahaarav lugemine.

Kes või mis sind inspireerib?

Mind inspireerib inimeste siiras rõõm minu ümber – olgu see läbi naeru või mõnel muul kujul. Kui rääkida sotsiaalmeediast, siis üks konto, mida naudin, on @six.oclock.thoughts. Tema postitusi on alati tore lugeda.

Da Vinci restoran valiti just Tasku 2024. Aasta Ostukohaks. Mida see sinu jaoks tähendab?

Minu jaoks tähendab see, et oleme oma tööga väga edukalt hakkama saanud – ja mis kõige olulisem, tiimina. Üksi ei oleks sellel nii suurt tähendust, kuid kogu meie meeskonna jaoks on see tõeline saavutus. Alati toetame ja aitame üksteist, mis teebki meie töö eriliseks.

Ja intervjuu lõpetuseks muidugi üks oluline küsimus – miks peaksid inimesed tulema Taskusse Da Vinci restorani?

Kui otsid maitsvat toitu ja suurepärast teenindust, tasub kindlasti tulla Da Vincisse. Kasutame kvaliteetset Illy kohvi ning meie toidud on valmistatud alati kõrgel tasemel.

***

Tasku Märka & Hinda kampaania raames on sul võimalus anda meie teenindusele tagasisidet ning võita auhinnapakett kahele hotellis Lydia, Tasku raha või Tasku riidest kott. Rohkem infot kampaania kohta leiad: tasku.ee/teenindus.

Intervjuu viis läbi Tasku keskuse turundusjuht Monika Muru. Kaunid fotod loo juurde tegi Leenugraaf.