Juba teist aastat järjest võtsid Tasku keskuse Instagrami üle keskuse ostu- ja teeninduskohtade töötajad, kes näitasid oma igapäeva töö põnevaid telgitaguseid. Tänu aktsioonile tõusis 23 päevaga postituste kaasatus orgaaniliselt 260%.
Aktsioon väisas 1. märstsist kuni 23. märtsini ning hõlmas endast nii Instagrami profiilipostitusi kui ka storysid. Tänu töötajate ja ostukohtade kontode ristturundusele kasvas sel perioodil kaasatud lehe mitte-jälgijate hulk 61% ja postituste kaasatus 260%. Antud perioodil ei olnud seadistatud ühtegi makstud postitust, et jälgida lehe orgaanilist levikut võimalikult adekvaatselt.
„Instagram takeoveri mõte oli pakkuda ostu- ja teeninduskohtadele keskuse platvormi, et näidata kuivõrd ägedad on nende töötajad ning milline näeb ühe kaupluse tööpäev välja tegelikult. Lisaks andis see hea võimaluse tutvustada jälgijatele ostukoha tooteid ja teenuseid, mille olemasolust klient ehk teadlik polnud või mida nad ka läbi enda turundustegevuste soovisid eriti esile tõsta,“ kommenteeris Tasku keskuse turundusjuht Kaari Perm, kelle sõnul oli palju kasu orgaanilise liikluse tekkimisel ka Instagram collaborator funktsioonil. „Väga äge oli näha, et nii paljud ostukohad tulid aktsiooniga eriti julgelt kaasa – pidades silmas, et sisuloome ei ole teenindajate igapäevane töö. Lisaks märkasime, et mitmedki ostukohad kasutasid hiljem ka sel päeval loodud sisu oma turundustegevuses ära, mis näitab, kui olulist rolli töötajad kaubamärgi kuvandi loomisel mängivad,“ lisas Perm.
Takeoveris osalenud Tasku Lindex kaupuse juhataja Mairi Sild sõnul andis aktsioonis osalemise võimalus tulevikuks mõtteainet, kuidas nende endi Instagram veelgi rohkem kaupluse kasuks tööle panna ning milliseid hooaja võtmeelemente sedapuhku tutvustada. „Kõige enam meeldis mulle jälgijate tagasiside just moealaste ülevaadete kohta, mida nad oleksid isegi rohkem soovinud näha. Põnev oli ka see, et pikka kasvu naistele mõeldud teksapükse pandi tähele just tänu storydele ja tuldi seejärel kauplusesse proovima,“ andis Sild takeoveri kogemusele tagasisidet.
Tasku Apotheka proviisori Daniel Agu sõnul oli väljakutses osalemine väga põnev, kuid ka parajalt väsitav. „Võtsin jälgijad oma päevaga kaasa varahommikust kuni õhtuni välja. Loodan, et ka vaatajatel oli huvitav, sest eriilmelisi küsimusi saabus postkasti nii minu kui ka proviisori elukutse kohta väga palju,“ ütles Agu, kelle sõnul oli takeoverite vältel põnev näha ka teiste ostukohtade töökultuuri ja lähenemist.
Tasku Instagramis kajastas oma tööpäeva 11 ostu- ja teeninduskoha töötajat: Nike Outlet, Mohito, Lindex, Norman-Optika, Rahva Raamat, Duglas juuksurisalong, Experienso, Apotheka, Da Vinci Pasta & Pizza restoran, Mango ning Anix kauplus ja kohvik.
Aktsioon oli osa Tasku märtsikuisest „Märka & hinda“ teeninduskampaaniast, kus külastajad said kuu vältel Tasku ostu- ja teeninduskohtadele tagasisidet anda. Kõiki takeovereid saab järele vaadata Tasku Instagrami highlightside alt.
Artiklis toodud statistikat on võrreldud lehe veebruarikuiste andmetega.