Eesti Post teeb iga kuu kõige silmapaistvama otseposti valimist ja detsembri 245 otsepostituste seast võitis kuu parima otseposti tiitli Tasku keskuse postitus “Täiuslik pühadeplaan”.
Tasku keskus andis pühade eel välja raamatumõõtu juhendi jõuluettevalmistuste kohta, mis sisaldas kuponge, ostusoovitusi ja nippe. „Väga värskendav oli näha ühtlasi sisult kui ka välimuselt nii terviklikku ja läbimõeldud otsepostilahendust, mille igalt lehelt õhkus oma klientidest hoolimist,“ põhjendas valikut Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk.
Tasku keskuse turundusjuhi Liiu Matikaineni sõnul ollakse väga rõõmsad, et “Täiusliku pühadeplaan” otsepost täitis oma eesmärki eristuda ja silma paista. ,,Tasku jõulukampaania kannab sama nime ning juba selle väljatöötamisel oli selge, et kindlasti kasutame otseposti, mis aitab meie versiooni täiuslikust pühadeplaanist tartlasteni toimetada. Tulemusena sündis armas punaste kaantega raamatuke, mis on mõnusalt pehmete sisulehtedega, et igaüks saaks sellesse ka oma sissekandeid teha,’’ selgitas Matikainen.
Üle poole trükise sisust moodustasid vihjed, kuidas Tasku ostukohtade abiga pühadeaega sisustada ja jõulumeeleolu luua, tagumise kolmandiku trükisest moodustasid ostukohtade sooduskupongid. Liisa Järski sõnul on sooduskupongid hea viis mõõtmaks otseposti efektiivsust. Sügisese otseposti märgatavuse uuringu kohaselt motiveerivad sedalaadi soodustused lausa 81% otseposti märganud inimestest poode külastama. Ka Tasku keskuse turundusjuhi sõnul oli näha, et kupongid laekusid ostukohtadesse tagasi ning neil on hea meel, et keskuse kliendid soodustuste kasutamisest rõõmu said tunda.
Detsembri parima otseposti auhinnaga tunnustatakse lisaks Tasku keskusele ka nende turunduspartnereid. Jõulukampaania kontseptsioon on Tasku keskuse loodud, sh ka kõnealuse trükise sisu, loovlahenduse ja trükise kujunduse autor on agentuur Wulcan, trükkis Ecoprint. Meedia planeeris Andrus Raun Tabascost, otsepostiagentuuriks oli Target Master.
Hindamise aluseks võtab Eesti Post otseposti efektse disaini, silmatorkava sõnumi ja lahenduse sobivuse otseposti. Detsembris kasutas otseposti kanalit 101 klienti, kes saatsid 246 erinevat otseposti materjali.