Tasku keskuses on ligi 50 ostu- ja teeninduskohta, kus tegutseb igapäevaselt palju huvitavaid, särasilmseid ja toredaid inimesi. Hea Teeninduse kuu ja Tasku Märka & Hinda kampaania raames tutvustame sulle lähemalt käputäit Tasku keskuse töötajaid. Uurisime neilt nende põnevate kliendikogemuste kohta, rääkisime veidi teeninduskultuurist ning saime nendega lähemalt tuttavaks.

Teine Tasku inimene, kelle sinuni toome on Virko Jõelaid. Virko on Tasku 1. korrusel asuva Brain Gamesi kaupluse (ja tegelikult ka teiste Brain Games kaupluste) juhataja. Taskus alustas ta klienditeenindajana juba 12 aastat tagasi ning praegusel ametikohal on ta olnud juba 7 aastat. Rääkisime Virkoga muidugi palju lauamängudest ja sellest, mida tähendab “Mäng ei meeldinud? Vahetame välja!” kampaania, millised on tema lemmikmängud ja kuidas valida endale mängimiseks uut mängu.

Mis on midagi, mida Brain Games pakub, mida kliendid ja potentsiaalsed kliendid võib-olla ei tea?

Meil on „Mäng ei meeldinud? Vahetame välja!” kampaania, mis tähendab, et ka peale mängu lahtipakkimist ja mängimist oleme valmis selle ümber vahetama (2 nädala jooksul), kui antud mäng ei meeldinud.

Tähistame märtsis Hea Teeninduse kuud. Kuidas defineeriksid sina suurepärast klienditeenindust? 

Üldiselt on hea klienditeenindus üsna lihtne, kliendil on soov ja klienditeenindaja aitab seda rahuldada. Suurepärane klienditeenindus tuleb välja just siis, kui väljume nn standardolukordadest. Mina isiklikult olen nt soovitud mängu Tallinnasse kliendile koju viinud, sest antud toode jõudis meile alles pärast kliendi poest lahkumist (ja olin ise sel õhtul Tallinnasse sõitmas). Läbi aastate kõige meeldejäävam kliendikogemus on ilmselt seotud pereisaga, kes otsis lastele lauamänge – leidsime mõlemale lapsele nii ägedad mängud, et saime kaupluses hiljem toreda üllatuse osaliseks, kui antud isa meid šokolaadiga tänama tuli.

Mis on sinu arvates kõige keerulisem osa klientidega töötamise juures?

Kõige keerulisem on ikka kliendiga vestluse alustamine. Tihti arvatakse, et me hakkame iga hinna eest midagi „pähe määrima“. Tegelikult tahame me siiski kliendi soovid välja selgitada ja nendele vastavaid tooteid tutvustada. Üsna sage vastus klientidelt meie lähenemisele on „Ei, ma ei soovi teie abi… (mõttepaus), aga tegelikult ma otsin kingitust.”

„Mäng ei meeldinud? Vahetame välja!” kampaania – ka peale mängu lahtipakkimist ja mängimist oleme valmis selle ümber vahetama.

Kui saaksid anda ühe nõuande teenindussektoris just alustavale inimesele, siis mis see oleks?

Tunne oma tooteid paremini kui klient. Näen, et tihtipeale pannakse väga suurt rõhku viisakale suhtlusele, aga vajaka jääb kauba tundmisest. Mul endal oli näiteks kunagi GPS-seadet otsides olukord, kus klienditeenindaja vastas: „Kodulehel on meil kõik info olemas, vaadake sealt.“

Kus kogesid sina viimati väga head teenindust?

Ikka Brain Gamesis! Tegelikult viimase eriti meeldejääva teeninduse osaliseks sain Norman-Optikas. Väga viisakas ja abivalmis tiim.

Tean, et see on kindlasti raske küsimus, aga küsin ikka. Millised on sinu kolm lemmikmängu? 

Sellele küsimusele on alati väga keeruline vastata, lemmikmängud on pidevas muutuses, sest kogu aeg tuleb uusi mänge juurde. Aga läbi aegade üks lemmikuid on kindlasti Carcassonne, Smart10 ja Descent: Legends of the Dark.

Kas inimesed mängivad täna rohkem lauamänge kui nt viis aastat tagasi? Või hoopis vastupidi? 

Ma arvan, et just viis aastat tagasi hakati („tänu“ pandeemiale) rohkem lauamänge mängima ja tundub, et see pole vähenenud – pigem saab aina hoogu juurde. Üks Brain Gamesi peamisi eesmärkidest on lauamängude populariseerimine ja ma arvan, et oleme päris tublit tööd teinud (ja teeme ka edaspidi).

Brain Games kauplusesse astudes on lauamänge maast laeni ja usun, et ilma konkreetse eesmärgita on päris keeruline endale mingit uut põnevat mängu leida. Mille järgi valid sina uusi mänge, mida proovida?

Minu jaoks on temaatika väga oluline, samuti jälgin huviga kindlate disainerite/kirjastajate uusi mänge. Brain Gamesi kauplusesse astudes soovitan kindlasti klienditeenindaja poole pöörduda. Tema aitab igale inimesele õige mängu leida.

Korraldame Brain Gamesis palju üritusi, mis kutsuvad erinevad inimesed kokku, ühe laua taha mängima, ja väga tore on näha, kuidas lauamängud uusi suhteid aitavad luua.

Kas tead, kui palju sul kodus lauamänge on?

106. Mõned isegi sellised, mida pole kordagi veel mängida jõudnud. Selle „mure“ lahendamiseks on mul selleks aastaks lubadus mängida kõiki mänge, mida ma oman. Praeguseks on 24 mängu juba lauale jõudnud.

Wow! Seda on tõesti palju ja nii äge eesmärk selleks aastaks. Mis on kõige parem soovitus või nõuanne, mille oled kunagi saanud?

Üks elluviidud hea idee on parem kui 10 suurepärast ideed paberil.

Küsin igalt intervjueeritavalt alati ka soovitusi, nii et Virko, palun soovita lugejale midagi head.

Film: Green Book
Sari: Pantheon
Reisisihtkoht: Norra fjordid
Teatrietendus: Big Mother

Ja intervjuu lõpetuseks – miks peaksid inimesed tulema Taskusse Brain Gamesi?

Tasku Brain Games on unikaalne, sest meil on klientidele kasutamiseks alati kolm lauda, kus saab mänge proovida. Samuti on meil väga teadlikud klienditeenindajad.

***

Tasku Märka & Hinda kampaania raames on sul võimalus anda meie teenindusele tagasisidet ning võita auhinnapakett kahele hotellis Lydia, Tasku raha või Tasku riidest kott. Rohkem infot kampaania kohta leiad: tasku.ee/teenindus.

Intervjuu viis läbi Tasku keskuse turundusjuht Monika Muru. Kaunid fotod loo juurde tegi Leenugraaf.