Tasku keskuses on ligi 50 ostu- ja teeninduskohta, kus tegutseb igapäevaselt palju huvitavaid, särasilmseid ja toredaid inimesi. Hea Teeninduse kuu ja Tasku Märka & Hinda kampaania raames tutvustame sulle lähemalt käputäit Tasku keskuse töötajaid. Uurisime neilt nende põnevate kliendikogemuste kohta, rääkisime veidi teeninduskultuurist ning saime nendega lähemalt tuttavaks.
Viies Tasku inimene, kelle sinuni toome on Hannaliisa Raig. Hannaliisa on Tasku 2. korrusel asuva Browbari juhataja. Kulmutehnikuna on ta töötanud juba alates 2016. aastast ning Taskus Browbari avamisest saati. Rääkisime Hannaliisaga muuhulgas sellest, mida oma kulmudele ja ripsmetele mitte kunagi teha ei tohiks, mida oodata kulmuhooldusesse minnes ning parimast nõuandest, mille ta kunagi saanud on.
Hannaliisa, palun kirjelda üht meeldejäävat kliendikogemust, mis pani sind oma töö üle uhkust tundma.
Ühe erilisema hetkena võib välja tuua, kui klient tuli meie juurde esimest korda ja oli oma kulmudega väga rahulolematu ning ebakindel. Pärast hoolikalt tehtud modelleerimist ja toonimist tänas ta siiralt ning ütles, et pole kunagi varem oma kulmudega nii rahul olnud. Sellised hetked tuletavad meelde, kui suur mõju võib väikestel detailidel inimese enesekindlusele olla – just see teebki selle ameti nii eriliseks.
Kõlab nagu imeline klienditeenindus! Kuidas sa ise defineerid suurepärast klienditeenindust?
Suurepärane teenindus tähendab minu jaoks seda, et klient tunneb end oodatuna ja mõistetuna. See tähendab ka, et teenindaja on tähelepanelik, hooliv ja pühendunud, et pakkuda parimat võimalikku tulemust. Üks kord tuli meile klient, kellel oli väga oluline sündmus järgmisel päeval, kuid tema kulmud olid eelnevalt kuskil valesti korrigeeritud. Võtsin lisaks tavapärasele hooldusele aega, et talle ka koduse hoolduse soovitusi anda ning näitasin, kuidas kulme meikida, et tulemus oleks võimalikult täiuslik. Ta oli äärmiselt tänulik ja ütles hiljem, et tundis end peol imeilusana.
Kindlasti tuleb ette ka keerulisi hetki. Mis on sinu arvates kõige keerulisem osa klientidega töötamise juures?
Mõnikord võib tekkida olukordi, kus klient ei ole täiesti kindel, mida ta soovib, aga tunneb, et midagi on “puudu”. Seetõttu on oluline osata küsida õigeid küsimusi ja kuulata tähelepanelikult. Iga inimene on erinev ja isegi kui meil on teatud stiil või tehnika, mis toimib hästi, tuleb arvestada kliendi isiklike eelistustega ja pakkuda lahendusi.
Kui saaksid anda ühe nõuande teenindussektoris just alustavale inimesele, siis mis see oleks?
Teeninduses on oluline positiivne suhtumine – isegi kui päev on pikk või keeruline, on kliendi jaoks see hetk tema päeva oluline osa. Lisaks on hea suhtlemisoskus võtmetähtsusega!
Sellised hetked tuletavad meelde, kui suur mõju võib väikestel detailidel inimese enesekindlusele olla – just see teebki selle ameti nii eriliseks.
Oled ise hea teenindaja ning pakud oma klientidele ainult parimat, aga kus sa ise viimati väga head klienditeenindust kogesid?
Hiljuti sain suurepärase kogemuse Da Vinci restoranis, kus teenindaja oli sõbralik, abivalmis ning ületas ootusi väikeste, kuid oluliste detailidega.
Mis on midagi, mida Browbar pakub, mida kliendid ja potentsiaalsed kliendid võib-olla ei tea?
Kulmuhoolduse alguses mõõdame kõigepealt kulmud täpselt üle, arvestades kliendi näojooni ning joonestame kulmukuju kliendile ette. Seejärel konsulteerime enne kulmude modelleerimist kliendiga, et tagada sobiv tulemus.
Anna palun paar soovitust, mida teha, et kulmud ja ripsmed püsiksid ilusad ja terved?
- Väldi kodus kulmude liigset kitkumist! Käi spetsialisti juures regulaarselt kulmude kujundamises, et säilitada ilus ja loomulik kuju.
- Kasuta spetsiaalseid ripsme- ja kulmuseerumeid või looduslikke õlisid (nt riitsinusõli), et soodustada kasvu ja tugevdada karvu.
- Ole õrn – ära hõõru silmi ega kulme liigselt, eriti meigi eemaldamisel, et vältida karvade väljalangemist.
Mis on üks asi, mida sa oma kulmudele ja ripsmetele kunagi teha ei soovita?
Üks asi, mida ma kunagi ei soovitaks teha, on ripsmete ja kulmude keemiline töötlemine kodustes tingimustes ilma vastava väljaõppeta. Näiteks ripsmete keemiline koolutamine ebakvaliteetsete või valesti kasutatud toodetega võib põhjustada karvade murdumist, nahaärritust ja isegi püsivaid kahjustusi. Alati on parem usaldada spetsialisti!
Kasuta spetsiaalseid ripsme- ja kulmuseerumeid või looduslikke õlisid (nt riitsinusõli), et soodustada kasvu ja tugevdada karvu.
Mis teeb sind õnnelikuks?
Mind teeb õnnelikuks see, kui saan oma tööga kedagi rõõmustada. Samuti kvaliteetaeg pere ja sõpradega ning reisimine.
Mis on kõige parem soovitus või nõuanne, mille oled kunagi saanud?
Kõik suured muutused algavad väikestest sammudest. Olgu see siis tööalane areng või isiklik kasv – oluline on järjepidevus, sest iga väike samm viib lõpuks sihile.
Kui sa saaksid töötada ükskõik millises teises Tasku ostu- või teeninduskohas, siis kus ja miks just seal?
Valiksin Rahva Raamatu, see pakuks võimalust ümbritseda end lugemisrõõmuga ning jagada seda teistega.
Küsin intervjueeritavatelt alati ka soovitusi, seega Hannaliisa, palun soovita lugejale midagi head.
Hiljutine lemmik teatrietendus oli „Päikesepoisid“.
Kõik suured muutused algavad väikestest sammudest. Olgu see siis tööalane areng või isiklik kasv – oluline on järjepidevus, sest iga väike samm viib lõpuks sihile.
Ja intervjuu lõpetuseks – miks peaksid inimesed tulema Taskusse Browbari?
Tasku Browbaris pakume professionaalset ja personaalset teenindust – me ei tee lihtsalt kulme, vaid loome täiusliku raami näole, arvestades iga inimese eripära.
***
Tasku Märka & Hinda kampaania raames on sul võimalus anda meie teenindusele tagasisidet ning võita auhinnapakett kahele hotellis Lydia, Tasku raha või Tasku riidest kott. Rohkem infot kampaania kohta leiad: tasku.ee/teenindus.
Intervjuu viis läbi Tasku keskuse turundusjuht Monika Muru. Kaunid fotod loo juurde tegi Leenugraaf.