Tasku keskuses on ligi 50 ostu- ja teeninduskohta, kus tegutseb igapäevaselt palju huvitavaid, särasilmseid ja toredaid inimesi. Hea Teeninduse kuu ja Tasku Märka & Hinda kampaania raames tutvustame sulle lähemalt käputäit Tasku keskuse töötajaid.

Neljas Tasku inimene, kelle sinuni toome on Kertu Kelk. Kertu on Tasku 1. korrusel asuva Lindexi kaupluse juhataja. Alustas ta oma teekonda Lindexis 2023. aasta kevadel suveabilisena, pärast mida sai temast klienditeenindaja ning tänaseks on ta jõudnud juhataja positsioonile. Rääkisime Kertuga muuhulgas sellest, kuidas valida endale õiget rinnahoidjat, mida tähendab Lindexi smart bra süsteem, mis aitab tal pärast pikka tööpäeva lõõgastuda ning mis on kõige parem nõuanne, mille ta kunagi saanud on.

Kertu, sul on olnud võimalus Lindexis mööda karjääriredelit aina ülespoole ronida. Seeläbi oled kindlasti väga paljude erinevate klientidega kokku puutunud. Mis on sinu arvates kõige keerulisem osa klientidega töötamise juures?

Igal kliendil on erinevad soovid, ootused ja vajadused seoses toote või teenusega, mis tähendab, et tuleb pingutada nende täitmiseks. Parim viis selleks on teada oma kaubavalikut. Mida rohkem tead, seda paremini saad kliente aidata.

Tähistame märtsis Hea Teeninduse kuud. Milline on sinu jaoks suurepärane klienditeenindus?

Suurepärane klienditeenindus on see, kui klient lahkub kauplusest tundega, et teda väärtustatakse ja hinnatakse. Tuleb olla abivalmis ja mõistev, et abistada klienti tema võimalike murede või probleemidega.

Kus kogesid sina viimati väga head teenindust?

Tasku Rahva Raamatus. Sinna kauplusesse on alati rõõm minna.

Mis on midagi, mida Lindex pakub, mida kliendid ja potentsiaalsed kliendid võib-olla ei tea?

Lindexis on smart bra süsteem, mis tähendab, et rinnahoidja mudeli istuvus jääb samaks, olenemata disainist. Samuti oleme välja tulnud oma femtech brändiga Female Engineering, mille kaubavalikusse kuuluvad päevadekindlad aluspüksid.

Lindex alustas 1954. aastal pesupoena. Milline on täna pesu roll Lindexi kauplustes? 

Meil on 11 erinevat rinnahoidja mudelit. Valikus on nii t-särgi, push-up, balconette, polsterduseta kui ka tugikaarteta rinnahoidjaid. Ka aluspükse on meil erinevate lõigetega: thong, brazilian, bikini, brief ja boxer. Meie pesu on loodud selleks, et igaüks leiaks endale oma lemmiku. Kõik meie töötajad on läbinud ka pesukoolituse, et saaksime iga klienti aidata õige rinnahoidja leidmisel.

Kuidas valida endale seda kõige õigemat rinnahoidjat? Oskad äkki veidi nõu anda?

Rinnahoidja peab olema toetav, kuid mugav. Teine asi, mida jälgida, on korvi suurus. Kui on tühja ruumi, siis on korv liiga suur. Kui korv ei kata korralikult, on see liiga väike. Kolmandaks oluliseks osaks on rinnahoidja paela pikkus. Paelad tuleb reguleerida nii, et need hoiaksid rinnad oma loomulikus asendis.

Lindexis on smart bra süsteem, mis tähendab, et rinnahoidja mudeli istuvus jääb samaks, olenemata disainist.

Lindexi brändi moto on motiveerida ja inspireerida naisi kõikjal. Kuidas teie oma meeskonnas seda teete?

Me jagame üksteisele komplimente. Vahel jätame ka väikseid kirjakesi või inspireerivaid lauseid üksteisele. Kui meile saabub poodi uut kaupa ning kellelegi jääb midagi ilusat silma, siis jagame ideid, kuidas seda stiliseerida. Loomulikult kanname uute kollektsioonide riided tööl olles, et saaksime ka meie kliente inspireerida.

Mis sulle Taskus töötamise juures kõige rohkem meeldib?

Ühtekuuluvustunne, mis tekib, kui ostu- ja teeninduskohti kaasatakse erinevatesse kampaaniatesse ja tegevustesse.

Mis on need tegevused, hobid või huvid, mis aitavad sul pärast kiiret tööpäeva lõõgastuda?

Tantsutrenn on kindlasti üks neist. Olen tantsimisega tegelenud juba üheksa aastat. Tänu tantsule kohtusin nii toredate naistega, kellega ei ole kunagi igav. Kodus liigun vahel ühest toast teise tantsusammudega.

Kui sa saaksid töötada ükskõik millises teises Tasku ostu- või teeninduskohas, siis kus ja miks just seal?

Rahva Raamat. Mulle on juba väiksest peale meeldinud raamatuid lugeda ning lühijutte kirjutada. Minu kallis ema oskab alati mulle raamatuid soovitada, tema on suur raamatute lugeja.

Mis on kõige parem soovitus või nõuanne, mille oled kunagi saanud?

Getter Jaani on öelnud: “Unistage suurelt, sest siis need unistused ka täituvad. Ükskõik, kui pöörane see unistus ka ei tunduks.” Tänu sellele, et ma uskusin endasse ja oma unistustesse, saan teha tööd, mis mulle meeldib.

See on väga ilus mõte. Mulle meeldib nende intervjuude jooksul küsida intervjuueritavatelt ka soovitusi. Ükskõik, mis vallas. Seega Kertu, palun soovita lugejale midagi head.

If you ever feel down, just dance it out! Panen igaks juhuks eestikeelse tõlke ka: Kui sul on paha tuju, siis lihtsalt tantsi.

Tänu sellele, et ma uskusin endasse ja oma unistustesse, saan teha tööd, mis mulle meeldib.

Kes või mis sind inspireerib? 

Mind inspireerivad inimesed, kes on minu ümber. Instagramis tooksin välja Liisa Vijardi (@p2rnpuu), kelle postitused ja story’d panevad mõtlema, et igapäevaelus on hetki, mille üle rõõmu tunda ja mis on jäädvustamist väärt. Loomulikult on hetki, mida ei õnnestu pildile või videosse püüda, aga need jäävad meie mälestustesse.

Ja intervjuu lõpetuseks üks oluline küsimus – miks peaksid inimesed tulema Tasku Lindexisse?

Tasku Lindexis leidub nii naisterõivaid, lasterõivad kui ka pesu. Meie ainulaadsuseks on meie toodete suurepärane sobivus, kõrge väärtus ja õige moetunnetus, mis on tehtud jätkusuutlikul ja vastutustundlikul viisil.

***

Tasku Märka & Hinda kampaania raames on sul võimalus anda meie teenindusele tagasisidet ning võita auhinnapakett kahele hotellis Lydia, Tasku raha või Tasku riidest kott. Rohkem infot kampaania kohta leiad: tasku.ee/teenindus.

Intervjuu viis läbi Tasku keskuse turundusjuht Monika Muru. Kaunid fotod loo juurde tegi Leenugraaf.